ENVIAMENTS RÀPIDS I SOSTENIBLES
Sabem que els enviaments són un component important per tenir una bona experiència de compra, i perquè això sigui possible ens fixem com a objectiu fer enviaments ràpids i sostenibles.
Deixant el menor impacte possible al planeta, en evitar l’ús de materials plàstics als nostres paquets i utilitzant només materials reciclables o biodegradables.
Et recordem que pots cancel·lar la comanda en qualsevol punt del procés de compra.
QUANT TEMPS TARDARÀ A ARRIBAR LA MEVA COMANDA?
Treballem per fer entregues entre 48/72 h laborables* a Península.
Així és com ho fem:
- DIA 1: COMANDA REALITZADA
Rebràs un email de confirmació. - DIA 2: LA TEVA COMANDA SURT DEL NOSTRE MAGATZEM
Les comandes es gestionen el següent dia laborable. Rebràs un correu amb el teu número de seguiment. - DIA 3: LLIURAMENT DE LA TEVA COMANDA
Rebràs la teva comanda en 48/72 h laborables des del moment que surt del nostre magatzem.
(*) En dates especials, com són les setmanes prèvies al Nadal, els nostres enviaments es poden demorar. Per això, en aquests casos us recomanem que feu la vostra compra amb antelació.
FEU ENVIAMENTS GRATIS?
Sí, si vius a Espanya peninsular, podràs tenir despeses d’enviament gratuïtes per comandes a partir de 60€.
També pots venir a recollir la teva comanda al nostre local, situada al c/ Ramón i Cajal, 158 Local 1 “El Barber” (entrada pel carrer Escorial) Barcelona.
Només has de marcar l’opció “Recollida local” en fer la compra, i podràs recollir-lo 24h després de fer la comanda. Sempre dins del nostre horari laboral que pots consultar a la mateixa web.
COM SÓN LES DESPESES D’ENVIAMENT?
Les despeses d’enviament depenen de l’empresa de missatgeria i varien en funció de la zona on visquis. Ens hem esforçat a buscar el proveïdor més ràpid, amb els preus més competitius, i que millor tingui cura del lliurament dels nostres productes.
De debò, volem que la teva experiència de lliurament sigui impecable!
Perquè puguis tenir tota la informació, et deixem aquí la llista completa de costos d’enviament. De totes maneres, en fer la teva compra i indicar la teva adreça, això és una cosa que t’apareixerà automàticament:
- Espanya (zona península) 4.9€
- Balears 8€
- Illes Canàries 15€
- Ceuta, Melilla 8€
- Andorra 6,5€
- Portugal 8€
Per a enviaments internacionals contacta amb nosaltres a socarrelcosmetics@gmail.com.
QUÈ PASSA SI NO ESTIC EN EL MEU DOMICILI EN EL MOMENT DE LLIURAMENT?
Si en el moment del lliurament no et trobes al teu domicili, el transportista deixarà la teva comanda a una oficina de correus propera a la teva zona, on podràs anar a recollir-lo en un termini de 15 dies.
Rebràs un avís per informar-te de l’adreça i els horaris.
Si per algun motiu l’agència no ha contactat amb tu, pots contactar amb nosaltres a socarrelcosmetics@gmail.com.
COM PUC FER EL PAGAMENT DE LA MEVA COMANDA?
Podràs pagar amb targeta de crèdit i Bizum.
Si vols passar a recollir la teva comanda a la nostra botiga, també tens l’opció de fer el pagament en el moment de la recollida, en efectiu o mitjançant targeta de crèdit i Bizum.
Podràs veure totes aquestes opcions en fer el pagament de la teva comanda des de la nostra botiga en línia.
QUÈ PASSA SI, EN REBRE EL MEU PRODUCTE, ESTÀ DANYAT?
Cuidem els nostres enviaments perquè això no passi i la teva comanda arribi en perfectes condicions.
De tota manera, si es donés el cas que el teu producte arriba malmès, ens ocuparem de reposar-lo.
Si us plau, envia’ns un mail amb una foto del desperfecte a socarrelcosmetics@gmail.com.
Nosaltres gestionarem la vostra recollida amb l’empresa de transport, i us enviarem un nou producte en perfectes condicions.
En aquests casos les despeses de recollida i enviament van a càrrec de Socarrel Cosmètics.
GARANTIA I REEMBORSAMENT
Si no estàs conforme amb la teva compra, envia’ns un mail a socarrelcosmetics@gmail.com indicant que no n’estàs satisfet, i t’indicarem els passos detallats per fer la devolució.
Podràs enviar-nos el producte en un termini de 14 dies laborables des de la recepció de l’enviament, dins del seu embalatge original i ben protegit, sempre que no s’hagi fet servir ni obert.
Quan el rebem i comprovem que està en perfectes condicions, et farem el reemborsament per l’import del producte.